مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-19سياسي

استقرار ساختار پدافند غیرعامل در سطوح مختلف وزارت کار


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم استقرار ساختار پدافند غیرعامل در سازمان های زیرمجموعه و سطوح مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم استقرار ساختار پدافند غیرعامل در سازمان های زیرمجموعه و سطوح مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایداری ملی، سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور وزیر و اعضای شورای معاونین این وزارتخانه، روسای سازمان های تابعه و معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، گفت: اهتمام، اقدامات و رویکرد دولت سیزدهم نسبت به دولت گذشته در موضوع پدافند غیرعامل قابل توجه است.

سردار جلالی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه چند بُعدی است که حیطه مسئولیتی وسیعی در اختیار دارد به طوری که فعالیت های آن در ابعاد مختلف به موضوع پدافند غیرعامل ارتباط دارد به ویژه در حوزه های فعالیتی زیرساختی توجه به الزامات پدافند غیرعامل ضروری است.

پدافند غیرعامل متولی لایه دفاع در حوزه های کشوری رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه توضیح داد: در بحث امنیت و پدافند غیرعامل سه لایه ایمنی، امنیت و دفاع تعریف می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ساختار پدافند غیرعامل در سطوح مختلف وزارت کار

استقرار ساختار پدافند غیرعامل در سطوح مختلف وزارت کار