مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:302023-05-31حوادث

باید دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز احساس نا امنی کنند


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید براینکه دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز باید احساس نا امنی کنند، گفت: مقابله با قاچاق و جمع  آوری سلاح ومهمات غیرمجاز در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید براینکه دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز باید احساس نا امنی کنند، گفت: مقابله با قاچاق و جمع  آوری سلاح ومهمات غیرمجاز در دستور کار قرار گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات فراجا که در آذربایجان غربی برگزار شد، با بیان اینکه هرگونه حمل و نگهداری، قاچاق سلاح و مهمات به ویژه در مناطق مرزی با هدف افکار شوم و ایجاد ناامنی صورت می گیرد،افزود: ضرورت دارد در این زمینه اهتمام ویژه برای مقابله با قاچاق و جمع آوری سلاح ومهمات غیرمجاز در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: تمامی تلاش ها و فرهنگ سازی ها در حوزه مقابله با قاچاق و جمع آوری سلاح ومهمات غیرمجاز، باید هدفمند، موثر و همراه با اقتدار باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: ویترین و تابلوی مانور ما یعنی پلیس 110، تحقق شعار پلیس پاسخگو است و رضایتمندی کارکنان و مردم نشانه افزایش اعتماد عمومی به عملکرد مجموعه پلیس در این حوزه بسیار حائز اهمیت بوده و باید تمامی فرماندهان بر این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز احساس نا امنی کنند

باید دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز احساس نا امنی کنند