مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-11ورزشي

خراسان شمالی قهرمان جودوی کارگری کشور شد


بجنورد_ تیم جودوی کارگری خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی جودو کارگران کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 121 جودوکار در قالب 22 تیم در مدت دو روز 20 و 21 خرداد ماه به میزبانی بجنورد برگزار شد.

در پایان این رقابت ها در وزن 60 کیلوگرم مهدی قره قاش (خراسان شمالی) اول، کیوان مهدی زاده (تهران) دوم و علی رفیع (گیلان) و محمد برخوردار (خراسان رضوی) سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 66 کیلوگرم حمیدرضا پاپی (اصفهان) اول، علی رحمانی (قزوین) دوم و محمد جوادی فر (خراسان شمالی) و علی جوان (تهران) مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 73 کیلوگرم الیاس پاکدل از خراسان شمالی اول، حیدر زحمت کش از خراسان رضوی مقام دوم و علی مردانی از خراسان شمالی و قاسم نوری زاده از لرستان مقام سوم مشترک، در وزن 81 کیلوگرم امید تیزتک از خراسان رضوی اول، جواد سخن دان از تبریز مقام دوم، رضا عیدی نژاد از خوزستان و سید مهرداد زمانی تهران مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن 90 کیلوگرم نیز محمدرضا سعیدی از تهران مقام اول، سعید مرادی از قزوین دوم، فواد ولی زاده از خراسان شمالی و مسعود قوی بازو از خراسان رضوی سوم مشترک را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی قهرمان جودوی کارگری کشور شد

خراسان شمالی قهرمان جودوی کارگری کشور شد