مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-20پزشكي

توسعه تحقیقات و آزمایشات در حوزه سلول درمانی


یک شرکت دانش بنیان که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی است، علاوه بر فعالیت های پژوهشی و فناورانه در حوزه سرطان، خدمات آزمایشگاهی در حوزه سلولی و مولکولی ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مرضیه ابراهیمی مدیر عامل شرکت دانش بنیان، با اشاره به فعالیت های این مجموعه در حوزه سلول درمانی، درمان سرطان و توسعه تحقیقات این حوزه گفت: این شرکت بعنوان یکی از شرکت های دانش بنیان به محققان حوزه تحقیقات سرطان خدمات آزمایشگاهی ارائه می کند.

وی با بیان این که شرکت کیان ایمن سلول با هدف گسترش خدمات سلولی به بیماران و محققان سرطان شروع به فعالیت کرده است، ادامه داد: در حال حاضر این شرکت در حوزه ارایه خدمات و آزمایشات تخصصی مربوط به سلول های بنیادی سرطان و نیز بررسی اثر داروهای مختلف بر مدل های مختلف انواع سرطان مشغول به فعالیت است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: هم چنین با توجه به فعالیت های مختلف در حوزه ایمنی شناسی تومورها، به ارائه خدمات تخصصی در حوزه سلول های بنیادی خونساز و انواع سلول های ایمنی به محققان علاقه مند می پردازد.

این شرکت با داشتن دستگاه فلوسایتومتری دو لیزره و داشتن افراد متخصص این حوزه قادر به ارایه خدمات تخصصی آنالیز چندرنگ سلولی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تحقیقات و آزمایشات در حوزه سلول درمانی

توسعه تحقیقات و آزمایشات در حوزه سلول درمانی