مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-03سياسي

اعزام 5 هزار زائر از غرب شهر کرج به مرقد امام (ره)


جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: 5 هزار زائر از غرب شهر کرج به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

- کرج- جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: 5 هزار زائر از غرب شهر کرج به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدجواد فتحعلی بعد از ظهر شنبه در جلسه توجیهی عوامل اجرایی برای اعزام زائران به حرم امام خمینی (ره) اظهار داشت: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از غرب شهرستان کرج امسال بیش از 5 هزار نفر از آحاد مردم اعزام می شوند، البته به غیر از جمعیت خودجوش که با خودروها به مراسم اعزام می شوند.

وی در بیان جزییات اعزام زائران، افزود: این زائران با 85 دستگاه اتوبوس از غرب کرج راهی بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) می شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کرجی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و معنوی در طول مسیر و همچنین شب قبل از اعزام در قالب میقات صالحین برای کاروان های اعزامی انجام می شود.

وی با بیان اینکه این اعزام به آشنایی نسل جوان با واقعیات و همچنین جهاد تبیین تأثیرگذار به سزایی دارد گفت: در سال های گذشته در بیانات مقام معظم رهبری زوایای گوناگونی از مکتب و سیره حضرت امام (ره) را برای اقشار مختلف مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 5 هزار زائر از غرب شهر کرج به مرقد امام (ره)

اعزام 5 هزار زائر از غرب شهر کرج به مرقد امام (ره)