مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-11سياسي

اسلامی: دستاوردهای هسته ای در شرایط سنگین تهدید و تحریم به دست آمده است


رییس سازمان انرژی اتمی تعیین نسبت فناوری هسته ای با مردم را مهم ترین رویکرد نمایشگاه دستاوردهای هسته ای عنوان و بیان کرد: دستاوردهای هسته ای حاصل تلاش جوانان متعهد و دانشمندان سازمان انرژی اتمی است.

- رییس سازمان انرژی اتمی تعیین نسبت فناوری هسته ای با مردم را مهم ترین رویکرد نمایشگاه دستاوردهای هسته ای عنوان و بیان کرد: دستاوردهای هسته ای حاصل تلاش جوانان متعهد و دانشمندان سازمان انرژی اتمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی با اشاره به ارائه دستاوردهای هسته ای خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب یک نمایشگاه گفت: جهت گیری سازمان انرژی هسته ای در این نمایشگاه، نشان دادن جایگاه و تأثیرات انرژی هسته ای در زندگی مردم و جامعه است.

وی تعیین نسبت فناوری هسته ای با مردم را مهم ترین رویکرد نمایشگاه دستاوردهای هسته ای عنوان و بیان کرد: حوزه های سلامت، پزشکی، امنیت غذایی و کشاورزی، صنعت، آب وخاک و محیط زیست محورهایی هستند که در نمایشگاه به آنها پرداخته شده است و دستاوردهای این بخش ها معرفی می شود.

رییس سازمان انرژی اتمی دستاوردهای هسته ای را حاصل تلاش جوانان متعهد و دانشمندان سازمان انرژی دانست و یادآور شد: این دستاوردها در شرایط سنگین تهدید و تحریم های دشمنان صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: دستاوردهای هسته ای در شرایط سنگین تهدید و تحریم به دست آمده است

اسلامی: دستاوردهای هسته ای در شرایط سنگین تهدید و تحریم به دست آمده است