مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-09اجتماعي

جان باختن 6 نفر در سیلاب های روز گذشته


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: متأسفانه در استان های اصفهان، مرکزی، قم، آذربایجان شرقی و کرمان بر اثر وقوع سیل، 6 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص اعلام هشدارهای هواشناسی گفت: خوشبختانه هشدارهای سازمان هواشناسی نسبت به سال های گذشته به واقعیت نزدیک تر است و از دو روز گذشته هشدارها را دریافت کردیم.

وی افزود: بر اساس هشدارهای صادر شده 21 استان درگیر باران صاعقه و توفان بودند که برای ایجاد آمادگی لازم ستادهای بحران تشکیل جلسه دادند و از تمامی استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران خواسته شد که از مناطق در معرض خطر بازدید میدانی داشته باشند.

نامی با بیان اینکه برای اهالی مناطق تحت تأثیر هشدار قرمز هواشناسی پیامک هشداری ارسال شد گفت: فقط در استان سمنان که هشدار قرمز هواشناسی صادر شده بود طی امروز برای هشدار به مردم در چندین نوبت حدود 2 میلیون پیامک ارسال شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با حضور تیم های امدادی تعداد زیادی از هموطنان از کنار و درون رودخانه ها به بیرون هدایت شدند و کار جابه جایی آنها انجام شد و افرادی که در معرض خطر بودند به ویژه عشایر عزیز اسکان اضطراری داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 6 نفر در سیلاب های روز گذشته

جان باختن 6 نفر در سیلاب های روز گذشته