مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 07:202023-06-10اقتصادي

جاده دسترسی و پارکینگ جمعه بازار بوشهر ساماندهی شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: جاده دسترسی و پارکینگ جمعه بازار بوشهر ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرزاد آسایش جمعه شب در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه با پول و سرمایه مردم تاسیساتی در سطح شهر احداث شده است اظهار داشت: حفظ، نگهداری، تعمیرات و بهسازی تأسیسات شهری و حفظ زیر ساخت ها درواقع حفظ سرمایه های عمومی و حفظ سرمایه های ملی شهر است.

وی با شمردن برخی نواقص در تأسیسات شهری خاطرنشان کرد: خراب شدن نور پردازی زیر درخت های روبروی شهرداری، خرابی آب نمای موزیکال روبرو پارک مادر که 400 میلیون هزینه آن شده و قرار بود نمونه آن در پارک باغ بهزاد احداث شود از جمله این مشکلات است.

بی اطلاعی از ماشین برقی نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: عدم استفاده از واتر اسکرین خریداری شده برای پارک های ساحلی، بی اطلاعی از ماشین برقی که برای تردد شهروندان در خیابان لیان خریداری شد و عدم تعیین وضعیت پارکینگ خیابان امام خمینی که مقرر بود به کانون بازنشستگان مدیریت آن داده شود از دیگر مسائل است.

وی تاکید کرد: پلاژ بانوانی که برای بهتر شدن برون سپاری شده اما نه شهروندان منتفع شدن و نه درآمدی تا کنون برای شهرداری داشته بخشی از مهمترین مواردی است که وضعیت آنها مبهم است که ضرورت دارد برای این موارد هر چه سریع تر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده دسترسی و پارکینگ جمعه بازار بوشهر ساماندهی شود

جاده دسترسی و پارکینگ جمعه بازار بوشهر ساماندهی شود