مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-21فرهنگي

نخستین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در گیلان به کار خود پایان داد


نخستین جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان گیلان با اجرای 12 نمایش در شهرهای این استان به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ثقتی امروز چهارشنبه در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 12 گروه نمایشی کودک و نوجوان برای نخستین بار به مدت یک هفته در شهرهای مختلف به اجرای نمایش پرداختند.

ثقتی با بیان اینکه باور داریم تئاتر کودک زبان قابل فهم و مشترک بین متولیان فرهنگی و جمعیت کودک و نوجوان جامعه است، افزود: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در تقویم جشنواره های اداره کل ثبت و در سال های آینده تکرار می شود.

وی با اشاره به اینکه ما هر رسالت و پیامی که در نظر داریم می توانیم بر بستر ادبیات و تئاتر کودک و نوجوان منتقل کنیم، ادامه داد: سهم رویدادهای هنری که مخاطبان کودک و نوجوان دارد باید بیشتر شود.

ارائه 25 نمایش به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک محمد تجدد دبیر نخستین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گیلان نیز در ادامه گفت: طی فراخوانی در این جشنواره از گروه های نمایشی که در حوزه کودک و نوجوان کار می کنند دعوت شد تا محکی برای ارزیابی توانمندی و ظرفیت گروه های تئاتر کودک و نوجوان باشد.

وی افزود: در مجموع 25 اثر نمایشی در این جشنواره ارائه شد که پس از بازخوانی و بازبینی این نمایش ها 12 اثر به جشنواره راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در گیلان به کار خود پایان داد

نخستین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در گیلان به کار خود پایان داد