مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:502023-06-21سياسي

آنچه که در حوزه قضایی سیستان و بلوچستان طی یک سال اخیر گذشت


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته 2 هزار و 876 مرتبه بازدید از زندان ها صورت گرفت، همچنین یک هزار و 252 محکوم نیز پابند الکترونیک برای آزادی از زندان دریافت کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته 2 هزار و 876 مرتبه بازدید از زندان ها صورت گرفت، همچنین یک هزار و 252 محکوم نیز پابند الکترونیک برای آزادی از زندان دریافت کردند.

حجت الاسلام مصطفوی شامگاه چهار شنبه 31 خرداد در رابطه با عفوهای صادر شده در بحث اغتشاشات، گفت: در این زمینه یک هزار و 222 نفر توسط اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه دستگیر شدند که تمامی آنها تعیین تکلیف شده اند، بخش قابل توجهی از این ها مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: این استان تنها استانی بود که 2 مرحله مورد رحمت و رفعت و توجه رهبری قرار گرفت، از این تعداد کمتر از 20 زندانی مستثنی از دستورالعمل عفو بودند که تعیین تکلیف شده اند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پارسال 60 هزار پرونده رسوبی تعین تکلیف شد، گفت: در رابطه با اغتشاشات اخیر یک هزار و 202 زندانی شامل عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

مصطفوی نیا اظهارکرد: یکی از فرامین رهبر معظم انقلاب که خواستار اجرای آن توسط دستگاه قضا هستند مبارزه جدی با فساد است، کارنامه دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه که در حوزه قضایی سیستان و بلوچستان طی یک سال اخیر گذشت

آنچه که در حوزه قضایی سیستان و بلوچستان طی یک سال اخیر گذشت