مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-21فرهنگي

انتشار فراخوان اجرای عموم نمایش خیابانی «حماسه نسل پایدار» در خراسان شمالی


معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی جزییات فراخوان اجرای عموم نمایش خیابانی با عنوان «حماسه نسل پایدار» را تشریح کرد.

- انتشار فراخوان اجرای عموم نمایش خیابانی حماسه نسل پایدار در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی جزییات فراخوان اجرای عموم نمایش خیابانی با عنوان حماسه نسل پایدار را تشریح کرد.

مسعود مرواری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان به منظور ترویج فرهنگ رشادت، ایثار و شهادت و 8 سال دفاع مقدس با بهره گیری از توانایی هنرمندان متعهد نمایش خیابانی و محیطی استان با محوریت تئاتر برای آگاهی شهروندان ولایتمدار در محیط بیرونی، اقدام به برگزاری اولین اجرای عمومی نمایش خیابانی با عنوان حماسه نسل پایدار در استان می کند.

وی به شرایط شرکت در این رویداد اشاره کرد و افزود: در این اقدام، هر کارگردان می تواند صرفا با یک اثر شرکت نماید؛ الزامی بودن ارائه مجوز کتبی از نویسنده، رعایت زمان حداکثر 30 دقیقه، اجرای کامل اثر، بازبینی با حضور داوران در محل مورد نظر صاحب اثر و پذیرفته شدن حداکثر 5 اثر نمایشی برای مرحله نهایی و اجرا، از جمله شرایط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان اجرای عموم نمایش خیابانی «حماسه نسل پایدار» در خراسان شمالی

انتشار فراخوان اجرای عموم نمایش خیابانی «حماسه نسل پایدار» در خراسان شمالی