مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-31بين الملل

مقام سابق مصر: تمایل قاهره به بهبود روابط با ایران یک موضع اصولی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان سعودی به نقل از منابع مطلع مصری نوشت که مقامات مصر نسبت به سیگنال های مکرر ایران مبنی بر تمایل تقویت روابط دوجانبه ابراز آمادگی کرده اند.

- روزنامه سعودی الشرق الاوسط به نقل از منابع مطلع مصری نوشت که مصر و ایران برای تقویت روابط دوجانبه ابراز آمادگی کرده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه الشرق الاوسط عربستان سعودی به نقل از منابع مطلع مصری نوشت که مقامات مصر نسبت به سیگنال های مکرر ایران مبنی بر تمایل تقویت روابط دوجانبه ابراز آمادگی کرده اند.

منابع مذکور افزودند: قاهره امیدوار است روابط دوجانبه خود را با ایران به گونه ای توسعه دهد که با اصول و عوامل تعیین کننده سیاست حاکم بر سیاست های منطقه ای مصر سازگار باشد.

این منابع در ادامه مدعی شدند، سیگنال های مکرر ایران درباره توسعه روابط با مصر در مواضع مقامات و دیپلمات های ایرانی و در راس آن ها حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران بازتاب پیدا کرده است.

نبیل فهمی، وزیر امور خارجه سابق مصر در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط مدعی شد، آنچه اخیراً در مورد تمایل مصر به بهبود روابط نقل شده است، یک موضع اصولی است و ادامه داد: هر دو طرف تمایل به توسعه روابط دارند که این از سیگنال های مکرر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق مصر: تمایل قاهره به بهبود روابط با ایران یک موضع اصولی است

مقام سابق مصر: تمایل قاهره به بهبود روابط با ایران یک موضع اصولی است