مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-14حوادث

باند سارقان منازل جنوب شهر اصفهان دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در 10 فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.

- سردار محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در منطقه جنوب شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس آگاهی استان اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت در بررسی های دقیق علمی و تخصصی و جمع آوری آثار و ادله لازم سرانجام با تیزبینی و هوشیاری خود دریافتند که این سرقت ها توسط اعضای یک باند سه نفره از سارقان سابقه دار غیر بومی و در حرکت رخ داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان هر بار از یکی از استان های همجوار برای سرقت به اصفهان آمده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود، اموال مسروقه را برداشته و فوری از استان خارج می شدند.

سردار هاشمی فر اظهار داشت: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص مشخصات و هویت سارقان و چندین شبانه روز رصد هوشمندانه مجرمان، در نهایت اطلاع یافتند که این باند مجدداً برای انجام سرقتی دیگر قصد ورود به استان را دارند که سریع وارد عمل شده تمامی مبادی ورودی استان را تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان منازل جنوب شهر اصفهان دستگیر شدند

باند سارقان منازل جنوب شهر اصفهان دستگیر شدند