مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 17:492023-05-28سياسي

جمع آوری 97 میلیارد تومان زکات در گلستان


رییس اداره زکات کمیته امداد گلستان گفت: بر اساس آمار سال گذشته، مبلغ 97 میلیارد تومان از محل زکات محصولات کشاورزی در گلستان جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام امین هلاکو در همایش طلایه داران زکات شهرستان گنبدکاووس در محل سالن اجتماعات فرمانداری گنبدکاووس اظهار کرد: استان گلستان یکی از استان های پیشتاز در حوزه جمع آوری زکات بوده و در سال های گذشته جزو سه استان برتر کشور در این حوزه معرفی شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته براساس سیاست ها و برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی شد تا مبلغ 91 میلیارد تومان از محل جمع آوری زکات بود که به یاری خداوند و پیگیری های مستمر، مبلغ 97 میلیارد تومان از این محل جمع آوری شد.

رییس اداره زکات کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: از مبلغ 97 میلیارد تومان جمع آوری شده، مبلغ 83 میلیارد تومان صرف فعالیت هایی مانند تهیه جهیزیه، تهیه مسکن فقرا، امورات تحصیلی و غیره شده و مابقی آن، حدود 14 میلیارد تومان نیز صرف فعالیت های عمرانی مانند احداث مساجد، حوزه علمیه و به سازی معابر روستایی شده است.

وی ادامه داد: هزارو 400 نفر به عنوان عاملین جمع آوری زکات و هزارو 200 نفر مبلغ شیعه و سنی در سراسر استان در حوزه جمع آوری زکات همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 97 میلیارد تومان زکات در گلستان

جمع آوری 97 میلیارد تومان زکات در گلستان