مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-20سياسي

پشت پرده ساختمان فوق لاکچری «سلام»!


با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رییس جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایلنا نوشت: این بار یک خبرگزاری با گزارشی ویدئویی از ساختمانی فوق لاکچری که حسن روحانی ساخت! و خبر فروش آن توسط دولت سیزدهم، سراغ سوژه ای تکراری رفته است.

اما همین حاشیه سازی فرصتی فراهم کرد تا برای تنویر افکار عمومی و داوری مردم، داستان ساختمان سلام روایت شود: 1- ساختمان سلام جزو یادگار های دولت تدبیر و امید برای نهاد ریاست جمهوری است؛ از ابتدا نیز قرار نبود استفاده شخصی داشته باشد، بلکه، چون طبق قانون بایستی رؤسای جمهور سابق دارای دفتر و امکانات باشند و این موضوع در دوره های قبل با استفاده از امکانات نهاد های دیگر دنبال شده و به این لحاظ نهاد ریاست جمهوری در مضیقه بود، لذا ساختمانی با رعایت تمام استاندارد های ایمنی و مهندسی و معماری ایرانی - اسلامی در شان رؤسای جمهور سابق ایران به عنوان دفتر کار ساخته شد.

2- در این گزارش به جای اسناد و مدارک و فاکتورها، صرفا به شنیده های صدای پشت دوربین! حتی در برآورد قیمت ها اکتفا شده که از ساختمان فوق لاکچری می گویند که جکوزی و استخری نیمه ساز، پنجره های ایمن - با توجه به رعایت اصول حفاظتی - و 4 آسانسور دارد!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ساختمان فوق لاکچری «سلام»!

پشت پرده ساختمان فوق لاکچری «سلام»!