مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-10سياسي

بولتون از ترامپ خواست از انتخابات به دلیل انباشت اتهامات کنار بکشد


مشاور امنیت ملی آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ از وی خواست به دلیل انباشت اتهامات فدرال علیه وی، به کارزار انتخاباتی خود پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ، از وی خواست بعد از طرح 37 مورد اتهام فدرال علیه وی، به کارزار انتخاباتی خود پایان دهد.

  رسانه های آمریکایی گزارش داده اند در کیفرخواست صادرشده علیه دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، 37 مورد اتهام علیه او در ارتباط با نگهداری اسناد محرمانه، مانع تراشی در اجرای عدالت و طرح بیانیه های نادرست مطرح شده است.

  بولتون جمعه در توییتی نوشت اتهامات کیفری علیه ترامپ در حال انباشته شدن است و او اگر واقعاً به اولویت دادن به منافع کشور باور داشته باشد، از حاکمیت قانون بجای نقض آن حمایت خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل، او در این توییت نوشت: دونالد ترامپ باید فوراً به عنوان نامزد ریاست جمهوری کنار بکشد، اتهامات کیفری حول او در حال انباشته شدن است.

اگر ترامپ واقعاً نماینده و حامی سیاست های اول آمریکا باشد، از حاکمیت قانون بجای نقض مداوم آن حمایت خواهد کرد.

همین حالا کنار بکش! بولتون سیاستمدار جنگ طلب آمریکایی که حدود یک سال مشاور امنیت ملی ترامپ بود و در دولت بوش پسر نماینده آمریکا در سازمان ملل بود، باره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون از ترامپ خواست از انتخابات به دلیل انباشت اتهامات کنار بکشد

بولتون از ترامپ خواست از انتخابات به دلیل انباشت اتهامات کنار بکشد