مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:002023-06-21پزشكي

مجوز استخدام 800 نفر در دانشگاه علوم پزشکی یزد صادر شد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مجوز استخدام بیش از 800 نفر در دانشگاه علوم پزشکی یزد صادر شده و در آینده نزدیک آزمون استخدامی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ابوالحسینی در نشست روسای شبکه های بهداشت و درمان، مراکز بهداشت، بیمارستان های تابعه و مدیران ستادی دانشگاه که در سالن باقرالعلوم برگزار شد، شفافیت و عدالت محوری را از اولویت های دانشگاه عنوان کرد و بر پرداخت معوقات کارکنان دانشگاه و شناسایی کلیه مراکز رفاهی دانشگاه و ایجاد زیر ساخت لازم برای اطلاع رسانی به تمام کارکنان دانشگاه اعم از شاغلان و بازنشستگان تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همچنین از صدور مجوز استخدام بیش از 800 نفر در حوزه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و برگزاری آزمون استخدامی در آینده نزدیک خبر داد.

ابوالحسینی همچنین از نیمه تمام بودن 150 طرح با متراژ 200 هزار متر مربع در سطح دانشگاه خبر داد و افزود: اولویت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام بهداشتی و درمانی است.

وی با اشاره به اتمام پروژه های بالای 70 درصد آموزشی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: بیمارستان بحران، بیمارستان اشکذر، بخش پیوند بیمارستان شهید صدوقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز استخدام 800 نفر در دانشگاه علوم پزشکی یزد صادر شد

مجوز استخدام 800 نفر در دانشگاه علوم پزشکی یزد صادر شد