مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-17سياسي

ارتقای شاخص ها در آموزش و پرورش خوزستان


نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به توسعه رشته های مهارتی و فنی در خوزستان گفت: ارتقای شاخص ها در آموزش و پرورش خوزستان نوید بخش آینده روشنی است.

- سید محمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آسیب شناسی صورت گرفته در شاخص های توسعه در حوزه تعلیم و تربیت نگاه به آینده آموزش و پرورش خوزستان نگاه امیدوار کننده است، بیان کرد: گسترش عدالت آموزشی به عنوان اولویت نخست در حوزه تعلیم و تربیت شناخته می شود و یکی از راه های رسیدن به عدالت آموزشی نیز گسترش رشته های مهارت محور در سطوح مختلف آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه در 2 سال گذشته شاهد شاخص های مثبتی در آموزش و پرورش خوزستان هستیم، افزود: توسعه رشته ریاضی فیزیک به میزان 1.

2 درصد و توسعه رشته های فنی حرفه ای با افزایش چهار درصد نسبت به گذشته، آماری شایسته توجه است.

نایب رییس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید اظهار کرد: با توجه به بستر بسیار مناسب کشاورزی در خوزستان بدون شک احداث چهار هنرستان کشاورزی در استان می تواند موجب تحول در کشاورزی نوین در استان شود.

نماینده مردم آبادان و اروند کنار در مجلس گفت: پنج هنرستان مستقل و پنج هنرستان ضمیمه فنی و حرفه در آبادان در سال تحصیلی آینده راه اندازی خواهند شد که این موضوع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص ها در آموزش و پرورش خوزستان

ارتقای شاخص ها در آموزش و پرورش خوزستان