مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-14سياسي

دستگیری و بازداشت 8 نفر از مدیران و اعضای شورای شهر مریوان


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، 3 عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و 2 نفر به عنوان واسطه دستگیر و روانه زندان شده اند.

- حجت الاسلام سیدحسین حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به پرونده مربوط به تخلفات شهرداری مریوان، اظهار داشت: در همین راستا تاکنون 8 نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، 3 عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و 2 نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.

وی افزود: به همین منظور برای 10 نفر از مرتبطین با این پرونده نیز حکم جلب صادر شده و دستور بازداشت این افراد توسط مقام قضایی صادر شده و پرونده در دادسرای مریوان در حال رسیدگی است.

رییس کل دادگستری استان کردستان اتهام این افراد را اختلاس، دریافت و پرداخت رشوه، جعل، استفاده از سند مجعول، پولشویی و تحصیل مال از طریق نامشروع برشمرد و افزود: این افراد در چند ماه اخیر و با اقدامات اطلاعاتی و نظارت و دستورات دستگاه قضایی استان شناسایی و دستگیر شده اند.

بازپس گیری 65 هکتار اراضی شرکت شهرک های صنعتی کردستان وی در بخش دیگری از سخنانش از بازپس گیری بیش از 65 هکتار اراضی شرکت شهرک های صنعتی استان به ارزش بیش از 90 میلیارد تومان به بیت المال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و بازداشت 8 نفر از مدیران و اعضای شورای شهر مریوان

دستگیری و بازداشت 8 نفر از مدیران و اعضای شورای شهر مریوان