مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 21:452023-06-10سياسي

«فیروز نادری» خداناباوری که فروریخت


او دانشمندی ایرانی بود که در ناسا فعالیت می کرد؛ همین کافی بود تا به سالهای دور به شخص موردتوجهی برای ایرانیان تبدیل شود؛ فردی که تا سال ها مورد افتخار بود اما رفته رفته اظهارات عجیب و غریب او در موضوعات غیرعلمی این شخصیت علمی را فروریخت.

- روزی که ادعای خدا ناباوری کرد، دیگر او را فرد شاخصی نمی دانستند و از زمانی هم که کت سیاست به تن کرد، ماجرا کمی تغییر کرد.

ایسنا پلاس: روز گذشته خبر درگذشت فردی منتشر شد که روزی آرزوی بسیاری از کودکان و نوجوانان ایرانی را که کار در ناسا بود، زندگی کرده بود؛ فیروز نادری از مهندسان بازنشسته اداره کل ملی هوانوردی و فضا ایالات متحده یا همان ناسا روز گذشته در پی آسیب های وارده به دلیل حادثه ای که در اوایل ماه جاری برای او رخ داده بود و طی آن در دچار آسیب نخاعی و فلج شدن از ناحیه گردن به پایین شد، در سن 77 سالگی در آمریکا درگذشت.

فیروز نادری فیروز نادری که بود و چگونه سر از آمریکا در آورد؟ فیروز نادری متولد فروردین 1325 در شیراز است؛ او 12 سال نخست زندگی اش را در شیراز گذراند و پس از اتمام تحصیلات دوره ابتدایی به تهران رفت و در دبیرستان اندیشه درس خواند.

او پس از اخذ مدرک دیپلم، جهت ادامه تحصیل در 18 سالگی به آمریکا سفر کرد؛ سفری که مسیر زندگی او را تغییر داد؛ نادری درباره این سفر گفته است که خیلی از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فیروز نادری» خداناباوری که فروریخت

«فیروز نادری» خداناباوری که فروریخت