مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-30ورزشي

کمبود مربی و کادر فنی در انجمن های ورزشی استان قم


رییس انجمن های ورزشی استان قم گفت: این هیئت با کمبود مربی و کادر فنی مواجه است و نیازمند استعدادیابی و داشتن برنامه جدی در حوزه آموزش هستیم.

- علی بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه 20 کمیته در هییت انجمن های ورزشی استان قم فعالیت می کنند اظهار داشت: این کمیته ها شامل جوجیتسون، راگبی، دارت، طناب کشی، موج سواری، جت کسی، پاراگلایدر، جهت یابی، سپک تاکرا است که نیازمند ورود جدی به حوزه استعدادیابی و آموزش هستند؛ موضوع مهمی که در سال های اخیر دچار چالش بوده است.

رییس هیئت انجمن های ورزشی استان قم ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت کمیته حقوق ورزشی در تلاشیم با فعالیت جدی در حوزه آموزش قوانین به هیئت های ورزشی در مسیر آشنایی ورزشکاران، مربی ها و داوران با مسائل حقوقی گام بلندی برداریم.

بختیاری در خصوص برنامه های آموزشی نیز گفت: برگزاری دوره های آموزشی ضروری است و هم اکنون با فقدان مربی در این حوزه روبرو هستیم و تنها یک مربی خانم و 4 مربی آقا در این رشته ها در قم فعالیت دارند.

رییس هیئت انجمن های ورزشی استان قم در حوزه استعدادیابی نیز بیان داشت: استعدادیابی باید پس از تربیت مربی صورت بگیرد و اولین اقدام تغییر ساختار است که با ایجاد کمیته استعدادیابی در هر رشته صورت خواهد گرفت و در تلاشیم با استفاده از افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مربی و کادر فنی در انجمن های ورزشی استان قم

کمبود مربی و کادر فنی در انجمن های ورزشی استان قم