مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 22:302023-05-30پزشكي

تأسیس نخستین شهرک دانش بنیان به نام «شهید سلیمانی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی روز سه شنبه در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث اظهار داشت: باعث افتخار است که جوانان و دانشمندان ما در حوزه تجهیزات پزشکی چه در ارتباط با تجهیزات سرمایه ای و چه تجهیزات مصرفی .

- تأسیس نخستین شهرک دانش بنیان به نام شهید سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش این وزارتخانه برای ایجاد شهرک های دانش بنیان علوم پزشکی، از تأسیس شهرک شهید سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی روز سه شنبه در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث اظهار داشت: باعث افتخار است که جوانان و دانشمندان ما در حوزه تجهیزات پزشکی چه در ارتباط با تجهیزات سرمایه ای و چه تجهیزات مصرفی در حال فعالیت و نوآوری هستند.

وی ادامه داد: در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث بیش از 500 غرفه در حوزه های گوناگون سلامت برپا شده و نمایندگان 25 کشور در نمایشگاه حضور دارند و اکنون حضور بیش از 120 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ایران هلث موجب امیدواری است و برخی از کالا هایی که توسط شرکت های دانش بنیان تولید می شوند، کالا های منحصر بفردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس نخستین شهرک دانش بنیان به نام «شهید سلیمانی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

تأسیس نخستین شهرک دانش بنیان به نام «شهید سلیمانی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران