مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-02سياسي

کشورهای اسلامی مرزبندی خود با آمریکا و اسراییل را حفظ کنند


امام جمعه قم بر لزوم تقویت ارتباط ایران با کشورهای همسایه و ضرورت حفظ مرزبندی کشورهای اسلامی با آمریکا و اسراییل تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد در سخنانی با اشاره به ایام ارتحال امام راحل و سالگرد قیام 15 خرداد بیان داشت: این ایام فرصت مناسبی است تا جوانان نسبت به اندیشه ها و شخصیت ممتاز امام راحل آشنا شوند.

آیت الله اعرافی ابراز داشت: امام راحل مجسمه اخلاق، معنویت و اندیشمند دینی بود که در عرصه های دیگر همانند مدیریت، ابعاد اجتماعی و سیاسی شخصیت ممتازی به شمار می رفت.

وی گفت: از جمله مهمترین وظایف نهادهای تربیتی، تلاش برای آشنایی نسل جدید با شخصیت امام راحل و همچنین تراث تاریخی و مفاخر دینی و ملی این مرز و بوم است.

خطیب جمعه قم با بیان اینکه امام راحل در بعد علمی شخصیت ممتازی بود ابراز داشت: امام راحل خود به تنهایی به میزان چندین عالم و فقیه بزرگ در عرصه های مختلف علمی همانند فقه، عرفان و فلسفه تسلط داشت و این شخصیت بزرگ، دارای جامعیت علمی بود و در ابعاد مختلف فکری و علمی صاحب نظر و مکتب بود.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: از جمله ویژگی های ممتاز امام راحل شناخت درست و عمیق از مسائل سیاسی در داخل کشور و همچنین عرصه بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اسلامی مرزبندی خود با آمریکا و اسراییل را حفظ کنند

کشورهای اسلامی مرزبندی خود با آمریکا و اسراییل را حفظ کنند