مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-10سياسي

تدابیر هرمزگان برای راهپیمایی اربعین


تمهیدات لازم برای اعزام برادران اهل سنت هرمزگان به راهپیمایی اربعین اندیشیده و موکب ثارالله نیز برای پذیرایی و استراحت زائران هرمزگانی در مرز شلمچه تجهیز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی نماینده عالی دولت در هرمزگان صبح امروز با مجید نامجو جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور دیدار و در رابطه با مسائل مختلف از جمله فراهم کردن زمینه مساعد برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین به گفت و گو پرداختند.

  مهندس دوستی در این نشست تأکید کرد: با توجه به بعد مسافتی که از بندرعباس تا مرز شلمچه وجود دارد تلاش داریم که تمهیداتی برای استراحت و پذیرایی از زائران هرمزگانی قبل از ورود به عراق بیاندیشیم بر همین اساس امکاناتی برای موکب ثارالله که متعلق به هرمزگان است در مرز شلمچه فراهم کرده ایم.

  وی با اشاره به وحدت حاکم در استان میان شیعه و سنی و ارادت اهل سنت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، عنوان کرد: برادران اهل سنت نیز علاقه مند هستند که در راهپیمایی اربعین حضور پیدا کنند اما لازم است که جهت اعزام اهل سنت شرایط ویژه تری فراهم شود از این رو درخواست همکاری و اندیشیدن تمهیداتی از سوی ستاد عتبات عالیات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر هرمزگان برای راهپیمایی اربعین

تدابیر هرمزگان برای راهپیمایی اربعین