مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-15اقتصادي

شرکت های معتمد مالیاتی مسئولیت ارسال صورت حساب را از دوش مؤدیان برداشته اند


سازمان امور مالیاتی برای تسهیل امور مؤدیان همه مسئولیت ارسال صورت حساب ها را از دوش آنها برداشته و به شرکت های معتمد واگذار می کند.

- اخبار شرکت ها- شرکت معتمد همراه فن آوا: ابوالفضل الله قلی زاده، مدیرعامل شرکت معتمد همراه فن آوا در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور برای تنظیم درست قانون و مقررات پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به شرکت های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی سه نوع مجوز اعطاء می کند.

وی ادامه داد: مجوز نوع اول، مجوز فعالیت های مرتبط با حوزه صدور، جمع آوری، نگهداری و ارسال صورتحساب الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی و نظارت بر عملکرد مؤدیان در این حوزه می باشد، بحث آموزش مربوط به مجوز نوع دوم و مجوز نوع سوم نیز مشاوره مالیاتی است.

مدیرعامل معتمد همراه فن آوا با اشاره به فعالیت این مجموعه یادآور شد: این شرکت با توجه به استقرار زیرساخت های موجود توانست ابتدا موافقت اصولی را از سازمان امورمالیاتی دریافت کند و پس از انجام ممیزی های سازمان، مجوز نهایی فعالیت را اردیبهشت ماه کسب کند.

الله قلی زاده با بیان اینکه قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در سال 98 در مجلس مصوب و ابلاغ شد، افزود: این قانون پس از اعلام هرچند با اندکی تاخیر اجرا شد ولی از سال گذشته همه اشخاص حقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های معتمد مالیاتی مسئولیت ارسال صورت حساب را از دوش مؤدیان برداشته اند

شرکت های معتمد مالیاتی مسئولیت ارسال صورت حساب را از دوش مؤدیان برداشته اند