مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-02سياسي

انقلاب اسلامی به دنبال استقرار عدالت اجتماعی در جامعه است


استقرار عدالت اجتماعی و قسط اسلامی بر مبنای قانون و تحقّق اسلام در زندگی مردم و درآمدن به صورت یک جامعه نمونه اسلامی از اهداف انقلاب اسلامی است.

- قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: استقرار عدالت اجتماعی و قسط اسلامی بر مبنای قانون و تحقّق اسلام در زندگی مردم و درآمدن به صورت یک جامعه نمونه اسلامی از اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: رحلت امام خمینی (ره) در دوره و شرایط حساسی از نظام بین الملل رخ داده و حساسیت را زیاد کرده بود.

وی افزود: کشور در شرایطی امام خمینی (ره) را از دست داده بود که با بحران هایی همچون پایان جنگ و آغاز دوره بازسازی، فروپاشی نظام کمونیستی اتحاد جماهیر شوروی، حرکت جهان به سوی یک نظم نوین تک قطبی با محوریت ایالات متحده روبرو بود.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی گمان می کردند که در این شرایط، دورانی جدید با مشخصاتی متمایز از دوران حیات امام راحل در ایران آغاز شده که در آن حرکت مردم در چهارچوب ارزشهای انقلاب کُند شده و یا عقب گرد می کند اما در پایان عزای عمومی چهل روزه به مناسبت رحلت رهبر فقید انقلاب، آیت الله خامنه ای پیامی 10 بندی خطاب به مردم ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی به دنبال استقرار عدالت اجتماعی در جامعه است

انقلاب اسلامی به دنبال استقرار عدالت اجتماعی در جامعه است