مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-10سياسي

نخبگان پیام انقلاب اسلامی را به درستی به گوش جهانیان برسانند


رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا جهان اسلام را به اوج تمدنی گذشته خود بازگرداند، اظهار کرد: امروز به صلاح همه مسلمانان است که با هم همگرایی داشته و برای این امر باید تمام علمای جهان اسلام در کنار هم با یک هم اندیشی به راه کارهای عملی در این مورد برسند.

- رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا جهان اسلام را به اوج تمدنی گذشته خود بازگرداند، اظهار کرد: امروز به صلاح همه مسلمانان است که با هم همگرایی داشته و برای این امر باید تمام علمای جهان اسلام در کنار هم با یک هم اندیشی به راه کارهای عملی در این مورد برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد مقیمی که امروز شنبه(20خردادماه) در دومین کنفرانس بین المللی همزیستی مسالمت آمیز با عنوان همگرایی جهان اسلام و افق تمدنی آینده با محوریت مقاصد شریعت ، در تالار امینی دانشگاه تهران سخن می گفت، ادامه داد: یکی از اهدافی که انقلاب اسلامی دنبال می کند دست یابی مسلمانان به وحدت است و برای این امر مسیرهای مختلفی را در پیگیری می کند.

در این میان وظیفه همه نخبگان بر این است که پیام انقلاب اسلامی را به درستی به گوش جهانیان برسانند.

مقیمی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در این خصوص معتقد بودند باید روی هدف مشترک، دشمن مشترک و وحدت کلمه متمرکز شویم و نگذاریم تندروی ها به وحدت بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان پیام انقلاب اسلامی را به درستی به گوش جهانیان برسانند

نخبگان پیام انقلاب اسلامی را به درستی به گوش جهانیان برسانند