مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-20سياسي

ترویج اعتیاد هدف جنگ ترکیبی دشمن/ صف منسجم مدیران برای حل بحران ها


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه دشمن در بطن جنگ ترکیبی، بنیان خانواده ها را با ترویج اعتیاد هدف قرار داده است، - ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه دشمن در بطن جنگ ترکیبی، بنیان خانواده ها را با ترویج اعتیاد هدف قرار داده است، گفت: همه در زمینه مبارزه با مواد مخدر احساس مسئولیت کنند و وارد میدان مبارزه شوند.

سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه 29 خردادماه 1402 در همایش یاریگران زندگی که در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم ارزش و جایگاه کار یاریگران زندگی را درک کنیم باید اقدامات صورت گرفته در محله ها و روستاها را مرور کنیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن کشور به این نقطه تلاش های بسیاری شده است، ادامه داد: از همان روزی که در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادیم، جنگ های متعددی را در قالب جنگ سخت بر ما تحمیل کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، مهندسی صدام با توجه به اقتضائات آن دوران کشور را درست دانست و افزود: ولی محاسبه او کاملاً غلط بود و دنیا فهمید که حریف این ملت در جنگ سخت نمی شود.

وی به تغییر رویه کینه توزی دشمنان با ملت ایران از دهه 70 اشاره و با تأکید بر اینکه تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، قتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج اعتیاد هدف جنگ ترکیبی دشمن/ صف منسجم مدیران برای حل بحران ها

ترویج اعتیاد هدف جنگ ترکیبی دشمن/ صف منسجم مدیران برای حل بحران ها