مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-02فرهنگي

بالاخره فیلم ها تمام می شوند یا سینما؟!


از وقتی «کرونا» سبک زندگی، کار و حتی تفریح آدم ها را تغییر داد، یکی از پرتکرارترین بحث ها در عالم سینما «آداب سینما رفتن» بود؛ آدابی که به نظر می رسد در کشور ما بیشتر تحت تاثیر شرایط قرار گرفته و اگرچه این روزها یک فیلم کمدی با استقبال قابل توجه مردم روبرو .

- از وقتی کرونا سبک زندگی، کار و حتی تفریح آدم ها را تغییر داد، یکی از پرتکرارترین بحث ها در عالم سینما آداب سینما رفتن بود؛ آدابی که به نظر می رسد در کشور ما بیشتر تحت تاثیر شرایط قرار گرفته و اگرچه این روزها یک فیلم کمدی با استقبال قابل توجه مردم روبرو شده اما معیار دقیقی برای سنجش تغییر نکردن آداب فیلم دیدن در سینما نیست.

این مسئله نگرانی هایی را برای عده ای از صاحبنظران ایجاد کرده اما در عین حال امیدواری هایی نیز نسبت به ادامه سینما مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته در چنین روزهایی سایه شوم کرونا دور نشده بود و سینما در جایگاه یکی از نخستین حرفه هایی که بخاطر شیوع ویروس تعطیل شده، هنوز نتوانسته بود قد راست کند.

وقتی هم بارقه های امید از تابستان بر سر سینما تابیدن گرفت بروز اتفاق هایی تلخ در جامعه همه معادلات را بر هم زد و یک باره همه چیز به سر خط سکوت و سکون رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره فیلم ها تمام می شوند یا سینما؟!

بالاخره فیلم ها تمام می شوند یا سینما؟!