مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 19:252023-05-30سياسي

قدردانی از مشارکت فعال و همکاری های سازنده ایران در پیشبرد اهداف سیکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «غیرت ساریبای» دبیرکل سیکا امروز (سه شنبه) نهم خرداد ماه با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.

- دبیرکل سیکا در دیدار با امیرعبداللهیان از مشارکت فعال و همکاری های سازنده جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف سیکا قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غیرت ساریبای دبیرکل سیکا امروز (سه شنبه) نهم خرداد ماه با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در دیدار غیرت ساریبای دبیرکل تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا (سیکا)، از تلاش ها و نقش فعال و مثبت کشور قزاقستان به عنوان رییس دوره ای سیکا قدردانی و تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از هر نوع ابتکار عملی برای ارتقای جایگاه و تقویت کارآمدی سیکا را اعلام کرد.

وزیر امور خارجه بر فلسفه وجودی این کنفرانس به عنوان یک تشکل مهم راهبردی در زمینه بسترسازی ارتقای امنیت، صلح و همکاری در آسیا تأکید کرد و ترغیب بیشتر کشور ها برای عضویت در سیکا از طریق همکاری فراگیر و منفعت محور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و دیگر عرصه ها را خواستار شد.

امیرعبداللهیان در ادامه از ارتقای سیکا به یک سازمان منطقه ای بین المللی حمایت و بر ضرورت توجه به شرایط گذار در عرصه سیاست منطقه ای و بین المللی در تدوین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از مشارکت فعال و همکاری های سازنده ایران در پیشبرد اهداف سیکا

قدردانی از مشارکت فعال و همکاری های سازنده ایران در پیشبرد اهداف سیکا