مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 00:002023-06-15سياسي

45 درصد از پست های سازمانی در بوشهر خالی است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: 45 درصد از پست های سازمانی در استان بوشهر خالی است که از استان های پایین جدول در این زمینه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محسن پاپری زارعی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمع نیروهای دستگاه های دولتی و اجرایی استان بوشهر به غیر از نهادهای نظامی 36 هزار و 355 نفر است که 55 درصد مرد و 45 درصد زن هستند.

  وی اضافه کرد: از نظر محل خدمت، 25 درصد در شهرستان بوشهر، 6 درصد تنگستان، 18 درصد دشتستان، هفت درصد دشتی، چهار درصد شهرستان جم، پنج درصد شهرستان دیر، هشت درصد گناوه، چهار درصد دیلم، چهار درصد عسلویه، هفت درصد کنگان و 12 درصد در ستاد هستند.

  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: شهرستان بوشهر 37 درصد نیروها را به خود اختصاص داده است که بیانگر آن است که تراکم نیرو را در ستاد و مرکز استان داریم و در شهرستان ها با کمبود نیرو روبرو هستیم.

  وی در مورد وضعیت استخدامی نیروها نیز بیان کرد: 59 درصد از این نیروها به صورت رسمی، 14 درصد به صورت پیمانی، 10 درصد قراردادی و 10 درصد هم سایر موارد است.

  پاپری زارعی با اشاره به اینکه 52 درصد از نیروهای دستگاه های اجرایی استان بوشهر دارای مدرک لیسانس هستند تصریح کرد: 17 درصد نیروها فوق لیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد از پست های سازمانی در بوشهر خالی است

45 درصد از پست های سازمانی در بوشهر خالی است