مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-06سياسي

نشست مشترک دیوان عدالت اداری با معاونت اجتماعی قوه قضاییه


نشست مشترک رییس و معاونان دیوان عدالت اداری و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با هدف همکاری و تعامل بیشتر در حوزه پیشگیری برگزار شد.

- نشست مشترک رییس و معاونان دیوان عدالت اداری و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با هدف همکاری و تعامل بیشتر در حوزه پیشگیری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به بند 4 از دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن که در خصوص وظایف دیوان عدالت اداری در این زمینه می باشد و در سال 1399 از سوی ریاست محترم قوه قضاییه ابلاغ شد، گفت: هر چه سریعتر کارگروه مشترکی بین دیوان عدالت اداری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به جهت پیگیری موضوعات مطروحه تشکیل گردد تا در خصوص زمینه های همکاری، بررسی دقیق و تخصصی صورت گیرد.

رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به تشکیل هزاران پرونده در سال در شعب دیوان در باب اعتراض به آرای کمیسیون های ماده 100 و نیز عدم اجرای آرای صادره دال بر تخریب یا اعاده به وضع پروانه، گفت: در این حوزه به کمک معاونت اجتماعی و پیشگیری نیاز ویژه تری می باشد چرا که درخواست اصلاح قانون کمیسیون ماده صد به مجلس شورای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک دیوان عدالت اداری با معاونت اجتماعی قوه قضاییه

نشست مشترک دیوان عدالت اداری با معاونت اجتماعی قوه قضاییه