مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-11ورزشي

چرا اپل در کنفرانس خود به هوش مصنوعی اشاره نکرد؟


در رویداد دو ساعته WWDC درباره iOS 17 اپل و هدست ویژن پرو که همه منتظر آن بودند صحبت شد، اما از هوش مصنوعی، سخنی به میان نیامد.

- جی پلاس، علی رغم آنکه موضوع هوش مصنوعی این روز ها به موضوعی مورد اهتمام در دنیای فناوری تبدیل شده است، اما تیم کوک و سایر مدیران اجرایی اپل در رویداد دو ساعته WWDC حتی یکبار هم به این فناوری اشاره نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ این مسئله تفاوت قابل توجهی میان شرکت اپل با سایر شرکت ها که اصطلاح هوش مصنوعی را در طول صحبت های درآمدی و کنفرانس های توسعه دهندگان ترویج می کنند، ایجاد کرده است؛ به گونه ای که در طول صحبت های درآمدی سه ماهه اول مایکروسافت، متا، آلفابت و آمازون در ماه آوریل، هوش مصنوعی به طور تجمیعی 168 بار ذکر شده است.

این در حالی است که تاکنون اپل فناوری های زیادی را مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرده است؛ از جمله رونویسی پست های صوتی و یادداشت های صوتی، AirPods که صدا های خاص را فیلتر به صورت خودکار تصحیح می کنند.

یکی از دلایل این امر این است که اپل دوست دارد دقیق باشد و ویژگی هایی مانند اندازه سفارشی و ویژگی های هوشمند را به جای هوش مصنوعی (AI) به عنوان "یادگیری ماشین" طبقه بندی کند، اصطلاحی که هفت بار به جای هوش مصنوعی ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اپل در کنفرانس خود به هوش مصنوعی اشاره نکرد؟

چرا اپل در کنفرانس خود به هوش مصنوعی اشاره نکرد؟