مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-13سياسي

شهردار جدید دماوند معرفی شد


«مهدی رضایی مهر» با حکم استاندار تهران به عنوان شهردار جدید دماوند منصوب و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، آیین معارفه  مهدی رضایی مهر به عنوان شهردار جدید دماوند صبح امروز با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

در این آیین، غراوی معاون امور هماهنگی استاندار تهران، رحمتی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و جمعی دیگر از مسؤولان حضور داشتند.

بر این اساس، مهدی رضایی مهر با حکم علیرضا فخاری، استاندار تهران به عنوان شهردار دماوند منصوب و معرفی شد و از زحمات چندین ماهه سرپرستان سرپرست شهرداری دماوند تشکر و قدردانی به عمل آمد.

رضایی مهر از مدیران بومی شهرستان دماوند است که سوابقی همچون معاونت عمرانی فرمانداری دماوند، دبیر شهرسازی شورای شهر تهران، مشاور شهردار منطقه یک و معاون شرکت خودروسازی سایپا را در کارنامه خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ شهرداری دماوند از خردادماه سال گذشته با سرپرستی اداره می شد که برای انتخاب شهردار طی ماه های گذشته کش و قوس هایی بین گزینه های مد نظر وجود داشت که در نهایت مهدی رضایی مهر توسط اعضای شورای اسلامی شهر دماوند انتخاب و حکم وی توسط استاندار تهران امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید دماوند معرفی شد

شهردار جدید دماوند معرفی شد