مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 20:402023-06-10سياسي

ادامه بررسی «طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» در مجمع تشخیص مصلحت


هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» را در جلسه ای به ریاست محمدباقر ذوالقدر دبیر این نهاد بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هیئت عالی نظارت مجمع صبح شنبه 20 خردادماه امسال به ریاست محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست های کلی ادامه داد.

در ابتدای این جلسه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به بررسی 3 بند از طرح اصلاح مواردی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه هیئت عالی نظارت، از رییس کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع خواست تا گزارش کمیسیون در خصوص سایر مغایرتهای مصوبه مجلس با سیاست های کلی را ارائه کند.

بنا بر این گزارش، در موضوع ماده 7 که به الحاق سه تبصره به ماده11 قانون انتخابات مربوط است و به حضور یافتن نماینده شورای نگهبان در جلسات مرتبط با انتخابات در سطوح استان، شهرستان و بخش و نیز تشکیل جلسه شورای تامین به درخواست بالاترین مقام منصوب شورای نگهبان اشاره دارد، پس از استماع نظر نماینده مجلس، اعضای هیئت عالی نظارت به بحث و تبادل نظر پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بررسی «طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» در مجمع تشخیص مصلحت

ادامه بررسی «طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» در مجمع تشخیص مصلحت