مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:512023-06-18اقتصادي

صادرات 55 میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی کشور در سال گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سلمان امیری مدیر برند مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پترول ظهر یکشنبه در گردهمایی اعضای شورای اطلاع رسانی دولت و مدیران روابط عمومی ادارات تحت عنوان راهیان پیشرفت، گفت: مجموع صادرات کشور در سال گذشته 100 میلیارد دلار بوده که 55 میلیارد دلار از این مقدار در حوزه نفت، گاز و میعانات نفتی است و 45 میلیارد دلار متعلق به صارادات غیرنفتی بوده که از این مقدار 16 میلیارد دلار به صنعت پتروشیمی اختصاص داده شده و 2 میلیارد باقی مانده نیز مربوط به موارد دیگر چون خدمات و تجهیزات واحدها است.

وی افزود: شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان یکی از صنعت های بزرگ استان در راستای کمک به اقتصاد کشور و به منظور کاهش چشمگیر معضل بیکاری در منطقه طراحی و اجرا شده است.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی کشور گفت: برگزاری تورهای بازدید گروه های مختلف از جمله روابط عمومی های ادارات و رسانه ها از صنایع بزرگ، بیان کننده خدمات، دستاوردها و توسعه استان در بخش صنعت با هدف تزریق امیدافرینی در جامعه است.

امیری ادامه داد: دشمن با تمام قوا در پی افزایش ناامیدی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در راستای دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، روابط عمومی های نهادها و ارگان ها در جهت امید افرینی به جامعه قدم بردارند و نکات مثبت و اقدامات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 55 میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی کشور در سال گذشته

صادرات 55 میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی کشور در سال گذشته