مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-06سياسي

سایت ببر در مازندران احیا می شود/ فعالیت 2 کلینیک تیمار وحوش


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به دایر بودن سایت تکثیر ببر و پلنگ در استان گفت: این سایت برای تکثیرگربه سانان احیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطاء الله کاویانی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه ها در ا در حمایت از حوزه محیط زیست، اظهار داشت: مدیریت افکار با حمایت رسانه ها انجام می شود و تمامی کشورهای پیشرفته نیز از این ابزار بهره می برند.

وی اطلاع یابی و اطلاع رسانی در حوزه محیط زیست را مهم برشمرد و گفت: جوانان امروز در فضای مجازی دنبال کارهای ابتکاری هستند و باید روابط عمومی و رسانه در این حوزه تلاش کنند.

وی با عنوان اینکه کارها در حوزه محیط زیست استان با تعامل و تفاهم و همکاری دوستانه در دست انجام است، گفت: این تفاهم به پیشبرد امور در این حوزه کمک می کند.

کاویان به راه اندازی پایگاه تخصصی اطفای حریق در پناهگاه حیات وحش میانکاله اشاره کرد و گفت: سال ها به پناهگاه نیاز بوده است و خوشبختانه توانستیم در سال گذشته آن را راه اندازی کنیم زیرا در گذشته به دلیل اینکه امکانات مورد نیاز نداشتیم مجبور بودیم که برای اطفای حریق از توان سایر دستگاه ها و تجهیزات آنها استفاده کنیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران اظهار داشت راه اندازی پایگاه تخصصی اطفای حریق باعث شد تا سطح آتش سوزی به نسبت گذشته کاهش چشمگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت ببر در مازندران احیا می شود/ فعالیت 2 کلینیک تیمار وحوش

سایت ببر در مازندران احیا می شود/ فعالیت 2 کلینیک تیمار وحوش