مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-07ورزشي

خراسان شمالی معدن بازیکنان بااستعداد فوتسال است


بانوی فوتسالیست اهل خراسان شمالی از استعدادهای کم نظیر بانوان استان گفت که در سایه توجه و استعدایابی در مدارس شاهد شکوفا شدن این استعدادها خواهیم بود.

- خبرگزاری مهر به صورت کامل معرفی کنید.

آمنه یزدانی هستم متولد سال 1368 در بجنورد که از همان دوران کودکی علاقه شدیدی به فوتسال داشتم و به خاطر محدودیت امکانات و فضای آموزش ورزش حرفه ای، تا سن 18 سالگی جهت فعالیت رسمی در فوتسال انتظار کشیدم.

*فعالیت شما در ورزش حرفه ای از کجا آغاز شد؟ پس از 8 سال بازی در لیگ یک به همراه تیم فوتسال کیمیای اسفراین موفق به صعود به لیگ برتر شدیم و با پیراهن تیم محبوب اسفراین افتخار بازی در لیگ برتر فوتسال بانوان را کسب کردم.

*سابقه بازی در کدام تیم های لیگ برتری را دارید؟ با تیم های فوتسال گوهردشت لرستان، خیبر خرم آباد و آریا پاک البرز سابقه بازی در لیگ برتر را دارم.

*امکانات و زیر ساخت های فوتسال خراسان شمالی در چه سطحی قرار دارد؟ از سال 1397 که در خراسان شمالی مربیگری فوتسال را آغاز کردم امکانات در سطح قابل قبولی است.

*پیشنهاد شما برای بهتر شدن وضعیت فوتسال بانوان خراسان شمالی چیست؟ برگزاری مداوم و مستمر مسابقات لیگ استان می تواند در راستای ارتقای سطح فنی بازیکنان مؤثر باشد، (البته این شرایط الان در استان جاری است)، امکان بازی های دوستانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی معدن بازیکنان بااستعداد فوتسال است

خراسان شمالی معدن بازیکنان بااستعداد فوتسال است