مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:502023-06-11سياسي

ثبت نام دوره تیرماه باشگاه خبرنگاران توانا آغاز شد


ثبت نام دوره های تیرماه آموزش خبرنگاری باشگاه خبرنگاران توانا با حمایت خبرگزاری فارس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا ثبت نام دوره های آموزش تخصصی خبرنگاری تیرماه این باشگاه، با حمایت خبرگزاری فارس، همراهی و حضور اساتید برجسته و چهره های رسانه ای کشور  آغاز شد.

  این دوره ها به گونه ای طراحی شده که علاقه مندان به فعالیت های رسانه ای بتوانند متناسب با استعدادها، توانایی ها و قابلیت های خود، آموزش های تخصصی رسانه را در رشته های مختلف نوشتاری، عکاسی، گرافیک، تدوین، گویندگی و اجرا، تصویربرداری و شبکه های اجتماعی فراگیرند.

شرکت کنندگان در این دوره ها، در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل ممکن آموزش های مقدماتی شامل سوژه یابی، جمع آوری اطلاعات و پردازش قالب های خبری را به صورت مجازی دریافت کرده و با کمک مربیان همراه، به مرحله انتشار تولیدات خود در باشگاه خبرنگاران توانا خواهند رسید.

طراحی و اجرای سامانه هوشمند و تعاملی آموزشی، برگزاری کارگاه های تخصصی و جلسات انتقال تجربه، هزینه های قابل توجهی دارد، اما این هزینه ها با حمایت و همراهی نهادهای فرهنگی و رسانه ای، به کمترین حد ممکن و در حد صفر رسیده است و همه علاقه مندان می توانند تنها با پرداخت مبلغی ناچیز به عنوان کارمزد خدمات ثبت نام، وارد سامانه آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره تیرماه باشگاه خبرنگاران توانا آغاز شد

ثبت نام دوره تیرماه باشگاه خبرنگاران توانا آغاز شد