مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-11اجتماعي

ثبت 275 هزار تلخف رانندگی در محورهای مواصلاتی قزوین


در سه ماهه اول سال جاری بیش از 275 هزار و 825 فقره تخلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان که در محل سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان قزوین دارای 44 دوربین کنترل سرعت هوشمند هستند که با نظارت 24 ساعته، به ثبت تخلفات رانندگی در راه ها می پردازند.

ذاکری منش ادامه داد: در سال 1401 بیش از 1 میلیون و 266 هزار و 841 فقره تخلفات در حوزه راهنمایی و رانندگی توسط دوربین های کنترل سرعت هوشمند ثبت شده و اعمال قانون صورت گرفته است.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به آمار بالای تردد در راه های مواصلاتی استان این چنین بیان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین از شاهراه های اصلی مواصلاتی کشور است و آمار تردد در راه های این استان بالا می باشد، در سه ماهه اول سال جاری بیش از 275 هزار و 825 فقره تخلفات ثبت شده است.

ذاکری منش اصلاح نقاط حادثه خیز استان را از دستورات مهم این جلسه اعلام کرد و گفت: طی 1 ماه گذشته 3 مورد واژگونی اتوبوس های مسافربری در راه های استان قزوین اتفاق افتاده است، لذا با اصلاح این نقاط حادثه خیز می توان کمک شایانی را به حفظ امنیت جانی مردم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 275 هزار تلخف رانندگی در محورهای مواصلاتی قزوین

ثبت 275 هزار تلخف رانندگی در محورهای مواصلاتی قزوین