مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-07سياسي

شبکه سازی بین آزادگان برای اهداف انقلاب جدی گرفته شود


امام جمعه همدان با بیان اینکه نیازمند شبکه سازی و ایجاد ارتباط بین آزادگان هستیم گفت: وجود بیش از 43 هزار آزاده رقم کمی نیست که می توان از این ظرفیت بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت شهدای آزاده (غریب در اسارت) استان همدان با تأکید بر اینکه نسل امروز باید با رشادت رزمندگان و ایثارگران آشنا شوند، اظهار کرد: اسرا و آزادگان دارای ظرفیت غنی در عرصه حمایت از نظام، انقلاب و اسلام هستند که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

وی با اشاره اینکه نیازمند شبکه سازی و ایجاد ارتباط بین آزادگان هستیم، یادآور شد: حضور بیش از 43 هزار آزاده رقم کمی نیست که می توان با استفاده از این ظرفیت، در عرصه حمایت از انقلاب و نظام اقدامات مثمر ثمری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای آزاده ایده خوبی است، گفت: با توجه به اینکه امسال کنگره ملی 8 هزار شهید استان برگزار می شود از ظرفیت کنگره برای معرفی این عزیزان استفاده شود.

وی افزود: فضای موجود در دوران اسارت بسیار غریب بوده که امیدواریم این یادواره بتواند غربت و مقاومت آزادگان ما را به درستی در سطح جامعه منعکس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی بین آزادگان برای اهداف انقلاب جدی گرفته شود

شبکه سازی بین آزادگان برای اهداف انقلاب جدی گرفته شود