مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-04سياسي

عضو جامعه روحانیت مبارز: چرا دشمن بدنبال تضعیف ولایت فقیه است؟


مشکلات اقتصادی داریم و گرفتاری ها زیاد شده است ولی باید همه با انقلاب باشیم و به حرف دشمن گوش ندهیم و دانسته و ندانسته بلندگوی دشمن نشویم تا این مشکلات حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز حجت الاسلام محمدتقی عبدوس، عضو جامعه روحانیت مبارز امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که با حضور دلدادگان امام در سالن آمفی تئاتر مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سئوالاتی که از قدیم الایام مطرح بوده و هست، می پرسند فلسفه وجودی علمای دین چیست و چرا ما به عالمان دینی و روحانی و آخوند نیاز داریم؟ جواب سئوال یک کلمه است! همان فلسفه وجودی امامان و ائمه اطهار است، برای ما هم است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 115 سال از غیبت امام زمان(عج) گذشته است، ادامه داد: حال چه کسی مردم را در این روزهای غیبت هدایت کرد؟ بله! امامان دین.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: علما وارثان پیامبر در علم و هدایت و راهنمایی هستند و در این راه طولانی علما از سه روش و شیوه استفاده کردند و همه شان هم برای خدا این کار را کردند.

وی گفت: یکی از مبارزات این بود که علما با حکومت ها قهر کردند و به کار فرهنگی روی آوردند؛ عالمان بزرگی که جز این دسته بودند اعم از مرحوم شیخ انصاری، میرزا قومی، مرحوم آیت الله حائری یزدی، مرحوم مقدس قومی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو جامعه روحانیت مبارز: چرا دشمن بدنبال تضعیف ولایت فقیه است؟

عضو جامعه روحانیت مبارز: چرا دشمن بدنبال تضعیف ولایت فقیه است؟