مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-21سياسي

95 درصد طرح های تولیدی ارجاعی به محیط زیست تأیید شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: بیش از 95 درصد طرح های تولیدی ارجاع شده به محیط زیست با هدف توسعه پایدار و تحقق شعار سال، مورد موافقت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت از محیط زیست کردستان، اقبال حمیدی در پانزدهمین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان کردستان در سنندج اظهار کرد: به منظور اجرای قانون و بارگذاری منطبق بر توسعه پایدار استان در این کمیسیون پرونده ها مورد بررسی قرار گرفته و اعتراض های واصله پاسخ داده می شود.

وی افزود: بیش از 95 درصد طرح های تولیدی ارجاع شده به محیط زیست با هدف توسعه پایدار و تحقق شعار سال، مورد موافقت محیط زیست استان قرار گرفته است.

حمیدی خاطرنشان کرد: این آمار با در نظر گرفتن مقررات سازمان حفاظت محیط زیست، نشان از همسویی محیط زیست با توسعه استان دارد.

کیومرث حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک تقاضای واحدهایی را مورد بررسی قرار می دهد که از نظر اداره کل حفاظت محیط زیست استان مجاز به استقرار نیستند.

وی افزود: در این بررسی رعایت حریم ها، فاصله ها، محل اجرای طرح و حریم شهرها و شدت آلودگی مورد توجه قرار گرفته و اجازه فعالیت به آنها منطبق بر شرایط و ضوابط مربوطه تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد طرح های تولیدی ارجاعی به محیط زیست تأیید شد

95 درصد طرح های تولیدی ارجاعی به محیط زیست تأیید شد