مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-18اقتصادي

خسارت 150 هزار میلیارد ریالی حوادث غیرمترقبه به بخش کشاورزی اردبیل


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از خسارت 150 هزار میلیارد ریالی به بخش های مختلف کشاورزی استان اردبیل به دلیل حوادث غیرمترقبه در سال زراعی 1401-1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نادر تقی زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر کشور در محل فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد اظهار کرد: در سال زراعی 1401-1402  بیش از 150 هزار میلیارد ریال به دلیل حوادث غیرمترقبه به زیر بخش های زراعت، باغ، دام، طیور، تاسیسات دامی، ابنیه وتاسیسات زیربنایی استان اردبیل خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه حوادث غیرمترقبه شامل خشکسالی، سرمادزدگی و یخبندان، سیل و تگرک، باد و طوفان،گرد و غبار و آتش سوزی خسارت هنگفتی در سال زراعی جاری به زیربخش های کشاورزی وارد کرده است افزود: بیشترین میزان خسارت وارده مربوط به خشکسالی بوده و رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

  خسارت 7 هزار و 800 میلیاردی خشکسالی به کشاورزی استان اردبیل رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: میزان خسارت وارده از قِبل خشکسالی به زراعت استان 7 هزار و 800 میلیارد تومان بوده و بالاترین میزان خسارت در شهرستان بیله سوار به میزان 4800 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 150 هزار میلیارد ریالی حوادث غیرمترقبه به بخش کشاورزی اردبیل

خسارت 150 هزار میلیارد ریالی حوادث غیرمترقبه به بخش کشاورزی اردبیل