مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-15سياسي

تالار گفتگوی وحدت حوزه و دانشگاه در مشهد برپا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،  مدیر حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: چهار میز گفت و گو پیرامون مسائل مختلف کشور در این تالار گفت وگو در نظر گرفته شده است، - دومین تالار گفت و گوی وحدت حوزه و دانشگاه با حضور جمعی از استادان حوزه و دانشگاه روز پنجشنبه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،  مدیر حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا  گفت: چهار میز گفت و گو پیرامون مسائل مختلف کشور در این تالار گفت وگو در نظر گرفته شده است، تا صاحب نظران حوزه و دانشگاه دیدگاههای خود برای رسیدن به یک مفاهمه در این زمینه را ارائه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد دادسرشت چهار محور دومین تالار گفت وگو را شامل رشد تولید و مهار تورم چالش ها و پیشران های فرهنگی و اجتماعی، رشد تولید و مهار تورم الزامات سیاسی و اقتصادی، هویت اجتماعی در سبک زندگی اسلامی و غربی برای به دست آوردن راهکارهای احیای هویت اجتماعی در زندگی امروز و معماری نوین نظام علمی در دانشگاه و حوزه متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد.

وی بیان داشت: از آذرماه سال گذشته تاکنون 20 نشست هم اندیشی و تالار گفت وگو با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه های کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار گفتگوی وحدت حوزه و دانشگاه در مشهد برپا شد

تالار گفتگوی وحدت حوزه و دانشگاه در مشهد برپا شد