مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-07اقتصادي

هوشمندسازی موتورخانه های برق در لرستان


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به این که ما در حال حاضر هم تولید و هم انتقال را داریم، گفت: ما حدود سه دوره یا نسل را داشتیم و الان در حال هوشمندسازی موتورخانه های برق هستیم.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به این که ما در حال حاضر هم تولید و هم انتقال را داریم، گفت: ما حدود سه دوره یا نسل را داشتیم و الان در حال هوشمندسازی موتورخانه های برق هستیم.

مهران امیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خرم آباد به سه اداره امور برق نیاز دارد، برای شهر الیگودرز نیز دو اداره امور برق راه اندازی شده است.

وی با اشاره به احداث پست های فشار قوی در سطح استان، بیان کرد: تأمین برق در محدوده روستاها برعهده ماست اما در جاده مربوط به راه و شهرسازی است.

امیری با اشاره به این که برق بام شهر خرم آباد بر عهده منابع طبیعی است، بیان کرد: یکی از مشکلات ما کمبود سیم بان است در حالی که شرکت توانیر اعتقاد دارد ما مازاد از ظرفیت نیرو داریم و مجوز جذب نمی دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: ما در استان 11 هزار کیلومتر شبکه توزیع فشار متوسط و 6300 کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف داریم.

وی افزود: در زمینه میزان تعمیرات شناسایی شده از هفت درصد به 30 درصد رسیدیم و تمام تلاش خود را داریم که این عدد را بالاتر ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی موتورخانه های برق در لرستان

هوشمندسازی موتورخانه های برق در لرستان