مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-04بين الملل

ارتش چین، آمریکا و کانادا را به تحریک عمدی در تنگه تایوان متهم کرد


سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش آزادی بخش خلق چین گفت: کانادا و ایالات متحده که ناوهای آنها روز شنبه از تنگه تایوان عبور کردند، به صورت عمدی حوادث و خطراتی را ایجاد کرده و صلح و ثبات منطقه را تضعیف می کنند.

- سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش آزادی بخش خلق چین گفت: کانادا و ایالات متحده که ناوهای آنها روز شنبه از تنگه تایوان عبور کردند، به صورت عمدی حوادث و خطراتی را ایجاد کرده و صلح و ثبات منطقه را تضعیف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این اظهارات از سوی شی یی سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش چین پس از آن مطرح شد که در سوم ژوئن، فرماندهی هند -پاسیفیک ایالات متحده اعلام کرد، در جریان ماموریت مشترک کانادا و ایالات متحده در تنگه تایوان، ناو چینی PRC LY 132 به 150 یاردی ناوشکن یو.

اس.

اس چانگ هون نیروی دریایی آمریکا رسید.

سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش چین همچنین تاکید کرد، ارتش چین همواره در سطح هشدار بالا قرار دارد و تمامی اقدامات لازم را برای واکنش قاطع به تمامی تهدیدها و اقدامات تحریک آمیز خواهد داشت و قاطعانه از حق حاکمیت و امنیت و همچنین صلح و ثبات منطقه ای دفاع می کند.

اوضاع پیرامون تنگه تایوان اخیرا و بار دیگر پس از آن متشنج شده که تسای اینگ ون، رییس جمهوری این جزیره با کوین مک کارتی، رییس مجلس نمایندگان آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش چین، آمریکا و کانادا را به تحریک عمدی در تنگه تایوان متهم کرد

ارتش چین، آمریکا و کانادا را به تحریک عمدی در تنگه تایوان متهم کرد