مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-06سياسي

دو بانده کردن جاده بهاباد به چادرملو مطالبه مهم مردمی است


نماینده مردم 6 شهرستان استان یزد در مجلس با اشاره به آمار بالای تلفات ترافیکی در جاده بهاباد به چادرملو گفت: دو بانده کردن این جاده ضروری و از مطالبات مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا صباغیان صبح سه شنبه در ارتباط با شورای شهرستان بهاباد و مردم این شهرستان به دنبال دو حادثه منجر به فوت در جاده بهاباد به چادرملو که در پی آن یک مامور شهرداری فوت شد، اظهار د اشت: دو بانده شدن محور بهاباد به چادرملو از ضروریات است و باید پیگیری شود .

وی بیان کرد: رسیدگی به وضعیت راه ها از مسائل و مشکلات مردم بهاباد است و ما نیز پیگیر این مطالبات مردمی هستیم.

صباغیان یادآور شد: محور بهاباد به بافق نیز از مسیر سه چاهون در حال پیگیری است و در آینده ای نزدیک این مطالبه مردم محقق خواهد شد.

مسئول شورای شهرستان بهاباد نیز در این زمینه اظهار داشت: مردم بهاباد تبعیض ها را می بینند و به همه چیز بدبین می شوند و این انتظار وجود دارد که به بهاباد نیز مانند اردکان توجه شود.

اقبال عنوان کرد: جوانان ما در جاده چادرملو هر روز کشته می شوند در حالی که هزینه های چند صد میلیاردی برای شهرهای دیگر می شود.

وی تاکید کرد: بهاباد مالک واقعی چادرملو است اما در هزینه کرد برای این شهرستان، اهتمامی وجود ندارد و تبعیض به شدت احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بانده کردن جاده بهاباد به چادرملو مطالبه مهم مردمی است

دو بانده کردن جاده بهاباد به چادرملو مطالبه مهم مردمی است