مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:502023-06-11اقتصادي

سهمیه آرد خراسان جنوبی به وضعیت سال گذشته بازگشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: سهمیه آرد استان به وضعیت سال گذشته و قبل از کسر سهمیه ها بازگشت و برای تامین آرد نانوایی ها هیچ مشکلی نداریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: سهمیه آرد استان به وضعیت سال گذشته و قبل از کسر سهمیه ها بازگشت و برای تامین آرد نانوایی ها هیچ مشکلی نداریم.

جواد اشرفی، امروز یکشنبه 21 خرداد در نشست کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان گفت: برای اصلاح قیمت نان باید آنالیز لازم در این خصوص انجام شود و یکی از مواردی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، قیمت نان در استان های همجوار و هم تراز از نظر درآمدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: با توجه به دغدغه ای که نانوایان استان درخصوص اصلاح نرخ نان دارند با وزارت کشور در این زمینه صحبت شد تا به لحاظ همسان سازی و متناسب سازی نرخ نان با استان های همجوار در کارگروه همسان سازی گندم، نان و آرد استان این موضوع مطرح شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال های گذشته عقب ماندگی در این زمینه در استان وجود داشت افزود: نرخ انواع نان در این کارگروه مشخص شد اما نیاز به تایید وزارت کشور دارد که بعد از انجام این کار، نرخ جدید انواع نان در خراسان جنوبی اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد خراسان جنوبی به وضعیت سال گذشته بازگشت

سهمیه آرد خراسان جنوبی به وضعیت سال گذشته بازگشت