مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-08سياسي

برنامه محوری در بحران ها منجر به فرصت سازی می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اتخاذ برنامه برای پوشش بحران در استان گفت: برنامه محوری و تصمیم گیری درست در بحران ها منجر به فرصت سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر مرادی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران و بررسی مشکلات آب شهرستان شفت، اظهار کرد: برنامه محوری در مدیریت بحران استانداری گیلان حکم فرما است و بر اساس برنامه ریزی کارها انجام می شود.

وی با اشاره به اتخاذ برنامه برای پوشش بحران در استان گیلان افزود: برنامه محوری و تصمیم گیری درست در بحران ها منجر به فرصت سازی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به تنش های آبی در حوزه کشاورزی، بیان کرد: آسیب پذیری با توجه به حجم کم آب پشت سد سفیدرود در بخش تأمین آب کشاورزی دور از انتظار نیست.

مرادی با بیان اینکه تجربه خوب سال گذشته در حوزه مدیریت منابع آبی در سالجاری به کمک استان آمد، گفت: عملکرد قرارگاه مدیریت منابع آبی در گیلان در سال گذشته مثبت و موفق ارزیابی شده و این روند با جدیت در سالجاری ادامه دارد.

وی با اشاره به عملکرد موفق گیلان در زمان وقوع سیلاب ها افزود: در برخی استان ها با کوچک ترین بارش دچار مشکل می شوند اما آمادگی گیلان در بخش سیلاب ها قابل قبول است و این رویه باید ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه محوری در بحران ها منجر به فرصت سازی می شود

برنامه محوری در بحران ها منجر به فرصت سازی می شود